Wednesday, October 19, 2016

Vind 'N Stock Dag Trading Stelsel Wat Werk

Vind 'n Stock Dag Trading stelsel wat werk 'N Goeie voorraad dag handel stelsel is een van die belangrikste komponente om 'n suksesvolle dag handelaar. Hierdie stelsel moet een waarmee jy gemaklik voel en bied konsekwent wins vir jou rekening. Dit is egter baie anders as wat die meeste nuwe dag handelaars doen. Gebrek aan 'n stelsel of plan vir hul handel dag sien nader kom, die meeste nuwe dag handelaars net skiet uit die heup, sonder enige handel plan. Die resultaat is 'n mengelmoes van goeie en slegte ambagte, met geen understandidng van wat goed gewerk het, wat misluk, of hoekom nie. 'N Goeie voorraad dag handel stelsel kan die toets van meting staan. Dit kan hanteer die vrae van die gemiddelde persentasie wins of verlies per handel, die persentasie van oorwinnings teen verliese, en die tegniese probleme van die uitvoering van die handel. (Vir meer inligting oor vrae wat 'n goeie strategie moet beantwoord, sien ook hierdie artikel op voorraad dag handel stelsels.) Ek gee nie om hoe goed iemand se stelsel lyk op papier. As dit nie goeie resultate vir jou. nadat jy dit genoeg tyd en verhoor gegee het, dan moet jy 'n ander stelsel te vind. Toe ek in my eerste jaar as 'n dag handelaar, het ek probeer om verskeie stelsels gebou deur ander en verkoop aanlyn. Hulle kan fyn gewerk vir 'n paar mense. Maar, het hulle nie vir my werk. So, ek uiteengesit om my eie te bou. Oor die volgende jaar, ek gefokus meeste van my grafiek studies oor gaping af voorrade. Ek het die strategie sodat dit produseer nou beduidende resultate vir my tweaked. Dit handel stelsel is nou 80% van my fokus as 'n dag handelaar. Alhoewel ek nog steeds om te studeer en oefen ander strategieë, dit is lekker om 'n brood-en-botter handel stelsel wat ek kan staatmaak op vir konsekwent wins. Ek glo dat elke dag handelaar moet so 'n stelsel te vind. Dit maak jou handel dag soveel meer aangenaam as jy 'n lys van lêers wat aan jou gegee word elke oggend, wat gebaseer is op jou kriteria. En jy het 'n plan vir hoe om dié aandele handel te dryf. Jy weet wat jy soek en wanneer jy sien dit gebeur op die skerm, jou brein slotte in en jy voer beter ambagte. Hier is 'n paar van die redes waarom ek graag gaping af voorrade. 1) Gap af voorrade voorkom alledaagse in die mark en gee my 'n lys van lêers om op te fokus as 'n dag handelaar. 2) Gap af voorrade voorsien wisselvalligheid en elke dag handelaar moet wisselvalligheid (korrek gespeel) ten einde wesenlike wins te maak. 3) Gap af voorrade gespeel in die vroeë oggendure van handel en die spel word dikwels klaar deur die middag. Dit beteken ek kan 'n lekker wins te maak voor middagete en net neem die res van die dag af - as dit is wat ek wil doen. Maar daardie redes pas my leefstyl en my liefde vir kaarte. As 'n dag handelaar, kan jy 'n stelsel wat pas by jou styl aan te neem of jy kan jou eie voorraad dag handel stelsel te skep. Ek sal nie in detail hier oor hoe om dit te doen, want dit behels 'n baie toets en hertoets. Maar, voordat jy 'n meer ervare dag handelaar geword, wil jy dalk 'n voorraad dag handel stelsel te neem van iemand anders en oefen totdat jy goed in is. Dit sal jou beskerm teen jaag te veel hasies en probeer om te veel strategieë te bemeester sonder dat hulle ooit om goed in enige van hulle. As jy belangstel in die neem van 'n blik op my voorraad dag handel stelsel op gaping af voorrade is, dan kan jy klik op die voet aan die onderkant van hierdie bladsy. Jy sal gerig word aan my winkel front en jy sal sien 'n volledige beskrywing van die GapDownProfits Trading Strategie.


No comments:

Post a Comment