Saturday, October 8, 2016

Evaluering Van Opleidingsprogramme Kirkpatrick Se 4 Vlakke

Evaluering van opleidingsprogramme: Kirk se 4 vlakke Die mees gebruikte en gewilde model vir die evaluering van opleidingsprogramme staan ​​bekend as & quot;. Die vier vlakke van Leer Evaluering & quot; Die model is in 1959 gedefinieer deur Donald L. Kirk in 'n reeks artikels wat verskyn het in die VSA Opleiding en Ontwikkeling Journal. Kirk geherdefinieer die evaluering model met sy boek & quot 1998; evaluering van opleidingsprogramme. Die vier vlakke & quot; Die idee agter die model is vir 'n organisasie om sinvolle evaluering van leer in die organisasie het. Die moeilikheidsgraad toeneem soos jy deur die vlakke te beweeg. Maar die kennis geleer oor die effektiwiteit van die opleidingsprogram meer as vergoed vir hierdie. Die vier vlakke van die model is: Vlak 1: Reaksie Vlak 2: Leer Vlak 3: gedrag Vlak 4: Resultate Vlak 1: Reaksie Kirk verwys na die Vlak 1 as 'n maatstaf van die kliënt tevredenheid. Die meeste van die vorms wat mense vul aan die einde van 'n klas of werkswinkel is instrumente vir die meet van Vlak 1. Hier is 8 riglyne wat Kirkpatrick beveel om maksimum voordeel te kry uit reaksie velle: 1. Bepaal wat jy wil hê om uit te vind 2. Ontwerp 'n vorm wat reaksies sal kwantifiseer 3. Moedig geskrewe kommentaar en voorstelle 4. Kry 'n 100 persent onmiddellike reaksie 5. Kry eerlike antwoorde 6. Ontwikkel aanvaarbare standaarde 7. Meet reaksies teenoor standaarde en daarvolgens op te tree 8. Kommunikeer reaksies soos toepaslik. Vlak 2: Leer Kirk definieer leer as die mate waarin deelnemers houdings verander, kennis vermeerder, en / of vaardigheid te verhoog as gevolg van die bywoning van 'n program. So ten opsigte van leer te meet moet ons die volgende te bepaal: Watter kennis is geleer Watter vaardighede is ontwikkel of verbeter Wat houdings verander Hier is riglyne vir die evaluering van leer: 1. Gebruik 'n kontrole groep as dit is prakties 2. Evalueer kennis, vaardighede en / of houdings beide voor en na die program. Gebruik 'n pen en papier toets om kennis en houdings te meet en gebruik 'n prestasie toets om te meet. 3. Kry 'n 100 persent reaksie 4. Gebruik die resultate van die evaluering om die nodige stappe te neem. Vlak 3: gedrag Vlak drie kan gedefinieer word as die mate waarin 'n verandering in gedrag plaasgevind het omdat iemand 'n opleidingsprogram bygewoon. Ten einde vir 'n verandering in gedrag te voorkom, vier toestande wat nodig is: Die persoon moet 'n begeerte om te verander nie Die persoon moet weet wat om te doen en hoe om dit te doen Die persoon moet werk in die regte klimaat Die persoon moet beloon word vir die verandering van Hier is 'n paar riglyne vir die evaluering van gedrag: 1. Gebruik 'n kontrole groep as wat prakties 2. Laat tyd vir 'n verandering in gedrag plaasvind 3. Evalueer beide voor en na die program as wat prakties 4. Opname en / of onderhoud van een of meer van die volgende: leerlinge, hulle onmiddellike toesighouers, hul ondergeskiktes en ander wat dikwels hul gedrag in ag te neem. 5. Kry 'n 100 persent reaksie 6. Herhaal die evaluering op gepaste tye 7. Dink koste versus voordele Vlak 4: Resultate Dit behels die meting van die finale uitslae wat plaasgevind het omdat 'n persoon 'n opleidingsessie bygewoon. Dit kan die volgende insluit verhoogde produksie, verbeterde gehalte werk, verminder omset, ens Vlak vier kan moeilik wees, want jy moet bepaal watter finale uitslae plaasgevind het as gevolg van bywoning en deelname aan 'n opleidingsprogram. Jy moet ook die voorwaardes wat die leerling is wat in evalueer. Dit is belangrik om te bepaal of die hierbo uiteengesit in Vlak 3 voorwaardes voldoen. Indien daar toestande in die kantoor wat verhoed dat die leerling van die gebruik van die kennis wat hulle geleer het, as die opleiding nie kan myn vir nie & quot;. Die werk te doen & quot; . Die probleem lê in die voorwaardes wat die werknemer in werk Hoeveel keer het jy al gehoor, & quot; O, vergeet wat jy geleer het in opleiding, dis nie hoe ons dit doen in die kantoor & quot. Dit is 'n duidelike voorbeeld 'n voorwaardelike probleem met die bedryfsomgewing. Hier is 'n paar riglyne vir die evaluering van die resultate: 1. Gebruik 'n kontrole groep as dit is prakties 2. Laat tyd toe vir resultate wat bereik moet word 3. Meet beide voor en na die program as dit prakties 4. Herhaal die meting op gepaste tye 5. Dink koste versus voordeel 6. tevrede wees met bewyse as bewys is nie moontlik Dit is 'n basiese inleiding tot Kirkpatrick se vier vlakke van opleiding Evaluering. Meer inligting is beskikbaar deur middel van: Kirkpatrick se 1998 boek & quot; evaluering van opleidingsprogramme. Die vier vlakke & quot; Hoofstuk 9, & quot; Evaluering van opleidingsprogramme: Die vier vlakke & quot; in die ASTD Handboek van Opleiding ontwerp en lewering Daar is ook 'n aantal webwerwe wat inligting oor die vier vlakke bied.


No comments:

Post a Comment